2009-04-29

Två dagar kvar av min månad. Sen är det maj och ja inte långt kvar till sommarmånaderna börjar. Frågan är bara kommer värmen hålla i sig eller får vi en dålig sommar som vanligt.
Jag håller i alla fall tummarna för en kanon varm och underbar sommar med många grillkvällar och trevliga fester.

Valborg i morgon, och jag ska självklart jobba. Någon som ska göra något roligare? Berätta gärna så jag åtminstonde får läsa om lite roligare firande än min dag på jobbet.
I och försäg blir den nog rätt bra för kommer ske en del överaskningar och sen blir det nog mest njutande av fika i solen med om vädret blir som jag hoppas.

I dag däremot blir det en lugn eftermiddag och kväll. Ska in till min kusin med några väskor om ett par timmar. Hon hade sett några på bloppisen som hon var intresserad av så tänker åka in så hon får se dom i verkligheten och förhoppningsvis köper några så jag blir några kronor rikare.
Stockholms besöket gjorde mig nämligen något fattigare än planerat men det var trots allt värt det och Stockholm med Sara är ju alltid underbart. Man kan nog inte ha mycket roligare än vi har även om vi i vissa avseenden kanske kan ses som pensionärer. Mer än så säger vi inte om det.

Nu ska jag gå till garderoben och leta fram väskorna och sedan försöka få en en trött Jansson ut på en promenad.
Ska försöka fixa in lite bilder på en dator i morgon. Hur det ska gå till vet jag inte ännu men ska nog kunna lösa det på något sätt.



/Malin

Kommentarer
Postat av: sara

Pensionärer är det nya svarta! Vi har gjort te- drickandet och karamell-ätandet hippt! ;)

2009-04-29 @ 17:32:08
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0