2009-04-01

April april säger dom och oj vad Mr o flög ur sängen fort i morse när jag bara helt spontant slängde ur mig. Fan klockan är redan 8.00 ju.
Hihi April april, fast förhoppningsvis får jag inte tillbaka för det. Gillar nämligen inte att bli lurat själv.

Är det inte underbart med vår nu när April är här. Om alla prognoser är sanna verkar det som jag kommer kunna sitta på altan med mina gäster på födelsedagen. Vore inte det underbart. Det har nämligen bara hänt en gång tidigare i mitt liv och det var för ca 19 år sedan.

Eftersom jag älskar våren kommer ni bara få massa bilder på mig i solen dom närmsta dagarna, inte alltid så uppklädd eller till piffad men i alla fall full av glädje och vårkänslor.


Mys i skuggan för är visst inte alla som är lika glada över våren som jag.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0