söndagsdejt

Kan inte förstå att jag är så trött. Här har jag varit ledig 4 dagar (vissligen efter att ha jobbat var dag i över en vecka). Ändå är jag helt slut, visst beror det en del på förkylningen för så fort Jansson och jag tar en liten kort promenad flåsar jag som en uppsvälld gris (hur nu dom låter).

I alla fall i dag ska jag ta tag i mitt sociala liv igen är det tänkt, ska ta och hoppa ut i köket och hämta telefonen så jag kan ringa upp lillan korpan och se vad vi ska spendera dagen med för påhit.
Förhoppningsvis blir det något inomhus (film hemma med goda tillbehör eller kanske en "liten" shoppingtur).


Korpan njuter alltid när små killarna har närhets behov.
På bilden: Frida "korpan" & Gustav/ Mr O:s  lillebror. (taget julen 2007)


/Malin

Kommentarer
Postat av: Partyprinsessan

Haha ja tydligen är man ju kund i stället för brottsling haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0