Paket innehåll 1

Den rubriken ljuger rätt bra, va minst dubbelt så många saker i paketet mot vad jag kommer visa er här. Men ogenomtänkt shopping leder ju ibland till lite för snabba impulsköp och returering av vissa varor.

Insåg i går när jag satt och kollade igenom gamla inlägg jag skrivit att just dessa två skor är med i ett inlägg, och redan där fanns en kärlek för dom som nu är bekräftad även efter att dom fått sitta på mina fötter.



Inköpta från Ellos.
Tyvärr gör sig den röda skon inte helt rättvis vad det gäller färgen för den är betydligt mörkare i verkligheten och det ser man bättre här:


/Malin

Kommentarer
Postat av: sara

Vilken fantastisk smak du har, kära bloggkamrat! Jag har nämligen själv funderat på att klicka hem de bruna stövlarna. De skulle passa med min bruna jacka! ;)

2008-09-26 @ 19:44:13
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0