ofrivillig sponsring...

Vanligtvis så gillar jag sponsring!
* Speciellt då någon säger det i detta sammanhang: Aha, ska du köpa en ny väska? Då vill jag gärna sponsra dig! Jag betalar halva summan. (ännu bättre om de säger hela iofs)

Idag så var det en annan femma däremot. Jag blev nämligen påtvingad att sponsra IFK norrköpings fotbollslag! Butiken där jag vanligtvis handlar min mat har börjat att sälja bärkassar för att sponsra vårt pinsamma fotbolls-lag. Inte nog med att de andra påsarna var slut. IFK-påsarna var dessutom dyrare än de gamla vanliga!
I ren protest så hade jag ju kunnat bära hem allt i famnen men det var jag tyvärr alldeles för lat för att göra...

                
                 go norrköping, go norrköping...eller inte...

                                                                 /sara

Kommentarer
Postat av: Daniel

Håller med litegranna där... Förstår inte varför man ska bli tvungen att betala för att göra reklam för någon/något, borde vara tvärtom! Gå tebax o fråga om du kan få betalt för att använda påsen ;-)

2008-09-12 @ 15:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0