lägenhets accessoarer...

Jag kom på att jag fortfarande inte har visat upp de nya sakerna till hemmet som jag köpte för ca en vecka sedan. Så här kommer de:

 Popart-vin glas med Marilyn Monroe. jag har dock inte bestämt mig än om jag ska använda dem att dricka ur eller bara som prydnad.

 Popart-muggar. Jag gillade glasen så himla mycket att jag slog till på muggarna också. Dessa kommer jag iaf använda till att surpla kaffe i då jag bloggar...

 Ganska stor (lång) tavla som ska placeras över tv-bänken då den kommer på plats...

 Ännu en tavla. Denna har jag dock inte bestämt vart den ska hänga än...

  Fyrkantiga tallrikar. Fyra svarta och fyra mönstrade. Lite roligare än att äta på runda.

                                                                            /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0