Höstmys!

Jag har haft en fantastiskt mysig eftermiddag! Jag och mitt sällskap tog en promenad ner till stan i det underbara höstvädret. Det var precis lagom skönt och friskt ute idag och som grädde på moset så sken solen också. Tänk om alla höstdagar kunde vara som denna!
På stan så uträttade vi några ärenden, åt mumsig egenkomponerad sallad och gick på eftermiddags bio. Sådär lagom spontant och avslappnat! Vi såg filmen "Patrik 1,5" Jag ger filmen godkänt: 2,5 av 5 möjliga.

 Det framgår inte riktigt på bilden men detta måste vara norpas största kastanjer. De var större än en knuten mans hand!

 Pestokeso, parmaskinka, kyckling och massa annat mumsigt i min egenkomponerade sallad.

 moi...

                                                          /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0