Godbitar från Emmygalan.

Härom natten (21/9) så gick årets Emmygala av stapeln i Los Angeles. Och enligt min åsikt så är Emmygalan minst lika rolig som golden globe och Oscarsgalan att titta på, iaf då kändisarna intar röda mattan i sina lyckade och mindre lyckade outfits...
Jag har här nedan plockat ut några av mina favorit outfits från årets Emmygala:

Det krävs en hel del av bäraren för att denna klänning (armani) skall komma till sin rätt, vilket Heidi Klum lyckas alldeles utmärkt med.

Eva Longoria-Parker gör sällan några stilmissar...

Teri Hatcher i gul axelbandslös klänning som påminner om Michelle Williams klänning...

Olivia Wilde fick in en riktig fullträff...Jag är mållös!

bilder: veckorevyn

                                                          /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0