giant bubbles!

Jag berättade ju igår att jag åkte runt och införskaffade diverse prylar till mitt vardagsrum. En av sakerna var inplastad i sådan där "bubbelplast"  som smäller. Och inte vilken bubbelplast som helst. Här snackar vi giant bubbles! Jag behöver väl knappast säga att de smäller högt som sjutton!?

               
                För att ni ska få en bild av hur stora bubblorna är, så har jag lagt min 
                hand samt en cd-skiva på plasten...

                                                   /sara


Kommentarer
Postat av: Parre

Haha, vaddå lättroad! :)

2008-09-22 @ 13:38:46
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Daniel

Haha, fick idén att man skulle lägga sån där "bubbelplast" på hela sängen/soffan o sen slänga sig på den... Vad det skulle låta :-P

2008-09-22 @ 14:11:02
Postat av: Em

Åh. Börjar jag trycka på såna bubblor så kan jag inte sluta, det blir som ett gift.

2008-09-22 @ 21:42:53
URL: http://geekess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0