Fröken Hedenhös...

För 2 höstar sedan så gav jag mig den på att hitta en fusk-pälsväst. Dock så tog letandet så pass lång tid, att när jag väl hittade en så var det så kallt att jag inte kunde använda den, den säsongen. Sen förra året, av någon anledning så fegade jag ur totalt och "vågade inte" använda den. Jag kände mig nämligen som en bortkommen medlem av familjen Hedenhös. Får se hur det känns i höst...Har nämligen fått för mig att pälsvästen kommer att göra grande comeback hos modefolket i år...Den som lever får se...

               

                                                        /sara

Kommentarer
Postat av: Parre

Förstår vad du menar, men du var väldigt snygg i den.. håller tummarna för din skull.

2008-09-01 @ 20:02:17
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0