"Fotbollsfrun" har fastställt min diagnos...

När man vaknar upp efter en blöt afton så är man ju sällan eller aldrig pigg som en mört på morgonen, snarare seg, tung i huvudet och i värsta fall så behövs även en toalett finnas nära till hands... Ungefär så känner jag då jag vaknar upp efter mina hittills sk "godisorgier" Men nu så kan jag ju faktiskt skylla på att jag lider av "svår sockertarm" Det är iaf vad "fotbollsfun" Malin Wollin kallar det. Hennes syster tycks nämligen lida av samma sötsaksbegär som jag! Här kan du läsa hela Malins Krönika.

                
                Tilltugg till filmen inatt...men som sagt jag lider ju av svår sockertarm! 
                 ;)

                                                        /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0