fattigare än fattigast!

Idag efter p-mötet så gick jag ned till stan, för att växla pengar inför resan. Och jag kan nog utan att överdriva säga att mitt shoppingkonto aldrig har varit så ekande tomt vid den här tiden av månaden, som det är nu! Helt seriöst så finns det väl max några hundralappar kvar, om ens det...
Så om någon har lite pengar till övers så är det välkommet! ;) 
Senare ikväll så skall jag dividera lite med Malin om: var, när och hur packningen skall gå till? Vi ska nämligen dela resväska/väskor. Hittills så är vi iaf överens om att vi lyckats begränsa oss ned till varsitt par jeans och varsitt par boots/stövletter. En liten bit påväg iaf! ;)

              

                                                        /sara

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tja, jag har lite euro kvar från Berlin-resan... men det hjälper inte så mycket i London kanske :-P

2008-09-12 @ 15:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0