Fantastiska nyheter!

Jag fick just fantastiska nyheter! Jag är så himla glad att jag skulle kunna spricka! Jag tänker inte riktigt än läcka ut den glada nyheten, så ni får helt enkelt hålla er till tåls ett litet tag.
Nu skall jag åka och handla hem en massa gott som jag kan fylla min tomma kyl och frys med. Känner för att slå på stort, bara för att fira! =D

                
                Gissa om jag höll på att sätta kaffet i halsen då jag fick det glada
                beskedet!?

                                                         /sara

Kommentarer
Postat av: Malin

Själv kan jag inte sluta titta på det... åhh va vi är lyckligt lottade ;)



2008-09-25 @ 16:29:22
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Magda

Sara, din polare har läckt men jag är snäll och är tyst men GRATTIS JÄTTEkul säger jag iaf! :-D

2008-09-26 @ 11:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0