Dyra fransar!

Alla vill väl ha tjocka, långa, böjda, flörtiga ögonfransar!? Jag vet iaf att jag vill ha det. Många av mina tjejkompisar har fantastiskt fina fransar. De kan använda vilken skitmascara som helst och ändå få de där perfekta fransarna...Själv så får jag vidta drastiska åtgärder som köpa dyra mascaror, (Jag räknar mascaror som kostar över 200 kr som dyra...) använda fransböjare etc. Jag har tom funderat på att skaffa "lash extensions" Det är lösögonfransar som sitter permanent, ända tills din egen frans ramlar av...
Men hittills så har jag stannat vid att använda make up store`s "treatment mascara" Det är en slags inpackning som man använder för att undvika slitage på fransarna. Den appliceras under den vanliga mascaran. Den har fungerat toppen men man vill ju alltid uppdatera till något bättre. Och då hittade jag revitalash. Revitalash ska tydligen stimulera tillväxten av ögonfransarna. Låter ju perfekt men priset fick iaf mig och backa: 1295 kr! Jag får nog dras ett tag till med mina korta fransar...
finns hos: accessora

                                                  
                                                     dyr rackare!

                                                     /sara

                                          
                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0