Abstinens

Jag måste få shoppa snart. Jag kommer nog tyvärr att avlida annars, så finns det någon rik jävel med mycket givmildhet hör av dig jag saknar just dig i mitt liv.

Är nog över en månad sedan jag köpte något till mig själv senaste, och då menar jag inte mat eller något som gör att badrummet kommer bli färdigt utan kläder, en väska eller varför inte ett par skor.
Vet att det bara är lite mer än en vecka kvar tills vi lyfter med planet till London nu, men en hel vecka. Kommer jag verkligen klara mig så länge? Ne snälla rika människa ring mig jag behöver dig nu, för själv är jag pank. De sista pengarna är inväxlade till GBP nu så att jag i alla fall ska ha något att slösa i England.

En affär vi måste till är helt klart American Apparel finns det något ur deras sortiment som är riktigt fult?
Har i alla fall hittat en klänning som jag måste se i verkligheten snarast...


American Apparel
Desperat?! Det är bara mitt förnamn..

/Malin

Kommentarer
Postat av: Magda

Jag byter gärna liv med dig för en stund, USA och London samma år liksom!

Hm,,, kom på en sak, vill nog isf bara byta ditt fritidsliv med dig!;-)

//Kram uttråkade magda

2008-09-07 @ 10:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0