Viktorias hemlighet, mer hemligt än man tror.

Jag hade så extremt tråkigt i går eftermiddag/kväll. Satt här hemma ensam med Kapten då Mr O var i Stavsjö och fixade med mustangen.
När jag blir uttråkad kommer lätt nätshopping in i sammanhanget, fråga mig inte hur för det liksom bara sker utan förvarning.
Kan dock lugna alla med att det denna gång inte inhandlades något utan var bara fönstershopping som skedde.

Efter masa kollade på mina favorit webbisar så fick jag för mig att gå in och kolla på Victoria secrets, bara för att se om dom hade fått in något snyggt.
Besökte en hel del sådana butiker i sommras under de veckor jag spenderade USA. En sak som jag dock inte alls la märket till då var vilket fantastisk skoutbud dom har.
Titta bara på dessa snyggingar:

Victoria secrets
Priset är faktiskt inte jätte högt heller. 169 Dollar (ca 1200kr)

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0