Vad ska man ha över axlarna?

Jag gav upp klänningsjakten efter bara någon timma. Jag älskar att shoppa men inte under press... Så det får bli min klänning som jag fick i julklapp förra året som inte kommit till användning (förrän nu). Tanken var att den skulle användas på förra årets nyårsafton men av olika anledningar så blev det inte så...
Då var det mesta fixat tills torsdagen men ett stort frågetecken kvarstår. Vad ska man ha över axlarna? Jag är sällan någon frusen person men man vet ju aldrig...
Jag älskar koftor/cardigans men till galaklädsel vet i tusan. Kavaj? Sjal känns tantigt.
Om någon har något bra tips på vad man kan ha över bara axlar så är alla förslag välkomna!

       
      Alla plaggen kommer från topshop

                                                       /sara

Kommentarer
Postat av: Jessica

Såg att du skulle på Blog Awards, spännande va?! Det här med klädseln är ju supersvårt, men jag skippar klänningen, inte jag. Det blir mer rockchic:)

2008-10-15 @ 10:00:46
URL: http://accessoaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0