Traumatiserad för resten av livet!

Jag har torkat rumpor, bott på sjabbiga vandrarhem i london, kastat ut otrogna pojkvänner...Med andra ord så trodde jag att jag hade upplevt det mesta som kan kallas för tortyr-som-ger-trauma-för-resten-av-livet! Det var fram tills igår...

Jag vill passa på att varna känsliga läsare! Detta är ett inlägg med hög snuskighets-faktor som kan ge er men för livet! Själv så bearbetar jag det genom bloggning! Så läs på egen risk! ;)
Det hela inträffade igår då jag kom hem från jobbet. Som vanligt innan sänggående så borstade jag tänderna och såg då att vattnet i toaletten var brun/svart, vilket var himla konstigt eftersom ingen hade använt min toalett på ca 12 timmar. Så av en ren reflex så tryckte jag på spolknappen, något som jag bittert fick ångra. Toaletten fullkomligt svämmade över! Nu snackar vi bajsbrunt vatten innehållandes andras toalettpapper, gamla plåster, bomullstussar etc...
Vi stannar där med detaljerna! Jag kan ju meddela att jag kommer drömma mardrömmar om den synen och stanken resten av livet!
Så nu vet ni hur min torsdag såg ut och luktade!

              
                Vill inte visa er någon bild på eländet. Så vi tar denna ist som inte alls  
                hör till saken. Men som man brukar säga: happy thoughts!

                                                   /sara
                 

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ow... Bilden ser iaf bra ut :-)

Hoppas det löser sig på nåt bra sätt det där, o att fredagen o helgen blir bättre än igår!

2008-10-03 @ 15:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0