tjurskalle!

Idag så var en sådan där härlig dag! Jag vaknade straxt efter lunch och var tjurskallig och omotiverad redan från början, efter att ha tragglat mig igenom en natt på jobbet med en hemsk feberfrossa.

Dagens mest irriterande saker:
* känner mig sjuk och febrig!
* grannens skrikande ungar som väckte mig idag!
* min klänning som fortfarande inte har synts till!
* att jag har en riktigt dålig hårdag!

Nu ska jag iaf försöka hålla god min och ge mig ned på stan för att träffa Fia. Håll tummarna för att hon ska få mig att dra lite på smilbanden...

               
                 Varning för denna osminkade pms-kärring!

                                            /sara


Kommentarer
Postat av: milla / hälsofreak

Ja visst är det sjukt? Många abnormt överviktiga människor verkar leva i förnekelse, det är sorgligt att se hur de har tappat greppet om sig själva och sina liv!

2008-10-08 @ 19:11:36
URL: http://halsofreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0