Tjejstormning i affärerna.

I dag är tjejernas dag. Dagen då sex and the city släpps på DVD, El giganten valde att sälja filmen för 99kr, Ica maxi tar 149kr och så vidare...
Varför håller man inte samma pris? Vad gör att vissa kan sälja dom billigare än andra?

I alla fall va inne på el giganten nu på förmiddagen för att jag ville vara en av de lyckliga som bara behövde betala 99kr på filmen. Vart faktist förvånad över att vi tjejer inte alls är lika köande när något vi gillar släpps.
Tänker på till exempel när spelet wow släppte sin uppdatering eller va tusan det nu var. Folk var som galna och köade som idioter mitt i natten för att få tag i spelet så fort som möjligt. Varför? Vad är det för skillnad på att köpa det 24.00 när det släpps eller tre dagar senare?
Jag förstår inte alls hur vi kan tänka så olika. Nu var det ju i och försäg en del tjejer bland alla killar som också ville åt wow men tjejer över lag är nog inga köande personer om de vet att saken de ska få tag i kommer finnas kvar dagen där på också. Skilland är det nog om något släpps i begränsad upplaga.


Jag fick i alla fall El gigantens första exemplar av Sex and the city. *weii* Inte för att jag behövde det man för att jag var ville ha den tills i morgon.
Varför?
Jo för har ledig dag i morgon och har ingen lust att göra hushållssysslor så tänke att jag slipper om jag har en film att se på.


//Malin

Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

Den va bra, men borde varit bättre :P

2008-10-23 @ 13:08:35
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/
Postat av: Kimiz

massagen ligger på Knäppingsborgsgatan 18b

602 26 Norrköping

Telefon: 011-13 90 30. Googla på massage akademin så hittar du hemsida..Skit billigt. Ska dit imorgon redan =)

2008-10-23 @ 14:54:02
URL: http://kimlekander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0