Söndagen

Va i går bjuden hem till min kusin på så kallat "städparty" eller man fick visst inte säga party det skulle visst heta miljökurs men vem bryr sig.
I alla fall bjöds på miljövänligstädning som utförs med endast vatten och fibertrasor. Jätte smidigt, men då kökstrasorna är mörkgröna och mitt kök är mest rosa blir kombinationen inget vidare och 600kr är lite mycket pengar efter blogawards och all höstshopping så trasorna får vänta tills jag blir rik (eller ej för då kan jag ju ha städhjälp)

Tyvärr glömde jag kameran på köksbordet efter att ha fotat min outfit så blir inga bilder på hur roliga människor kan se ut när det demonstreras städning. Eller hur fin den super goda äppelpajen  var.

Men ni får det enda som blev fotat i går, nämligen JAG...


Kofta: Zara, Topp under: Forever 21, Jeans: wear it, Skor: Din sko,
Väska: Jane Norman, Örhängen: sears, scarf: H&M


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0