Paniken växer....

Ja då hade klänningen från Asos anlänt till posten i förrgår och i går öppnades paketet för att se efter om det skulle bli den perfekta blogawards blåsan.
Den var så fin, så perfekt på nästan alla sätt och viss.
Men helt perfekt var den då inte, är första gången och förhoppningsvis sista som jag får hem ett trasigt plagg. Dragkedjan var helt fel sydd och gick inte alls att dra upp eller ner.
Vilken panik detta gett mig, den perfekta klänningen som hade varit så vacker på denna vackra tjej fick i dag återvända till posten. Nu vet jag att till 99% hinner jag inte få tillbaka en ny innan galan så PANIK!

Vad ska jag ha på mig???

Säger som Sara gjorde " det får bli en svart soppsäck"

Hoppas i alla fall på en lyckad gala nu när kläderna inte kommer bli hälften så lyckade som planerat.

Detta vill jag att galan ska bjuda på:

En halvlyckad Margarita a´la Malin

/Malin

Kommentarer
Postat av: Märthy

När bjuder du mig på en sådan då????

2008-10-09 @ 17:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0