Oroa dig inte, Malin!

Detta inlägget är för att lugna min kära bloggkollega Malin.
Ja, jag äger en elvisp och tillhörande vispar. 4 st tom. ;)
Diskussionen mellan mig och Malin igår kväll:

Malin: Har du en elvisp? Eller det är ju klart för du är ju gottegris...

jag: Ja,  jag har en fast det visste jag inte om förrän förra veckan...

Malin: Köper du färdigvispad grädde? eller förresten du köper ju dina bakverk färdigt kom jag på...

jag: Ja, jag köper färdiga bakverk eller sprutgrädde för jag är ju ingen Martha Stewart...

                    
                    ...bara lugn Malin, jag vet tom var on och off knappen sitter på "saken" ;)

                                              /sara

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack. Nu fick jag i alla fall en sak mindre att oroa mig för i dag :)

I övrigt är allt så gott som klart nu bara jag som ska in i duschen för att varva ner lite ;)



2008-10-23 @ 14:59:35
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0