Ogräs på huvudet?

Precis hemkommen från ett mycket välbehövligt frisörbesök. Min frissa och jag kan inte låta bli att förundras över att mitt hår växer så fort som det gör, speciellt luggen. Den behövs putsas varannan eller var tredje vecka för att vara i perfekt skick. Det växer som ogräs och jag skulle kunna donera till någon tunnhårig stackare...
Nu skall jag hoppa in i duschen och resten av dagen kommer bestå av massa porr!
Haha, skojade bara. Handling till mitt tomma kylskåp, tvätta upp lite kläder och så prison break står på schemat.
Bjuder på en dagens...

               
                
                                                 /sara


              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0