NEJ!

Detta är svaret på Malins föregående inlägg: "NEJ, tomten finns inte!" för isf så hade jag velat skippa min önskelista och tagit ut min julklapp typ nu iform av den perfekta galklädseln. Men eftersom tomten inte finns så får jag nog ta tag i saken själv.
Och till mina "underbara" vänner som på facebook dagligen retas och ställer frågor som: "Hur går det med klänningen?" eller "Det är inte långt kvar nu!" Svaret till er är också: "NEJ!"
Idag är min sista chans att fixa inför galan och det enda som egentligen är färdigt är väska och skor! Så det är en hel del att ta tag i...

Dagens låt: "read my mind" med the killers.

             
                   video: youtube

                                                             /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0