min nya last...

Min nya last skulle nog nästan få tummen upp av Anna Skipper om det inte vore för saltet, så det blir nog kanske bara betyget godkänt!? Tidigare under dagen, då jag gick till posten för att hämta ut ett paket som kommit (återkommer med innehållet senare) så passade jag på att köpa med mig lite naturgodis. Jag tänkte bara för skojs skull testa de rostade och saltade mandlarna. Egentligen så är jag inget direkt fan av naturella mandlar men dessa var ju verkligen hur goda som helst! Så nu ångrar jag självklart att jag bara tog några stycken...Kanske blir lite mer mandlar imorgon! ;)

                
                 nya favoritnöten petar ned cashew från första platsen...

                                             /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0