Malin är min Anna Skipper...

Malin är en av de mest sunda människor jag vet. (på alla sätt och vis) Även om jag lyckas ha lite dåligt inflytande på henne ibland med min "kassa attityd" och dåliga matvanor så hittar hon på något sätt alltid tillbaka till sina sunda vanor. Ett exempel är stockholmstrippen: Om man ska "synda" framåt småtimmarna och byta ut galaklänningen mot myskläderna och svulla så ska det göras ordentligt... Tydligen så kan man göra det på olika sätt. Min hardcore-variant eller Malin`s Anna Skipper-variant. Bara att välja:

                
                 Så svullar jag då jag kom hem från sturecompagniet: mandeltårta,
                 brownie, choklad och godis...

                
                 Malins: good food-smörgås, ramlösa och godis. Godis!? Malin, man
                 blir som man umgås... ;)

                                                      /Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0