Klädångest som vanligt.

Nu har jag hängt tvätt och fixat lite smått här hemma. Ska fortsätta snart men allt behöver vi ju rast från det tråkiga ibland.

Under dessa 20 min som jag nu tagit rast har jag varit ute en snabbis med vovven i regnet. Svinkallt är snabbt beskrivet hur det var.
Under denna kortis promenad han jag i alla fall börja oroa mig ordentligt för vad jag ska ta på mig i kväll. Kommer ju med all säkerhet att vara minusgrader eller i alla fall 0-gradit i natt när vi ska hem.
Hade tänkt svart klänning och strumpbyxor men börjar nu känna att jag inte alls känner för det efter blogawards bravaderna när kombinationen strumpbyxor och pumps fick mig att vilja spy....
Så nu ligger tankarna på ett linne från forever 21 gråa jeans och någon cardigan plus stövletter i stället.
Eller kanske ska köra på leggins med röd top och röda stövletter.
Ne nu blev detta jobbigt. Inte nog med allt detta börjar fundera på om jag ska ha håret uppsatt som vanligt, utsläppt, lockigt eller ja vem vet hur.

Inget kan jag fatta ett beslut om och värst är att min plattång verkar gått upp i rök så måste ju försöka hinna med att leta efter den också.

Vi hörs senare så ska ni få se lite söta bilder på brosan när han och jag hade speltajm i går kväll.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0