Jag avskyr gubbdagis!

En butik som jag verkligen avskyr är Clas Ohlson alias "gubbdagis" Butiken är rörig och personalen är snorkig och otrevlig. Eftersom att jag i stort sett är handikappad då det kommer till tekniska saker och vara händig, så rör jag mig inte så ofta inne på gubbdagiset och kan därför behöva lite hjälp med saker. Trodde jag ja, tjejen bakom hjälpdisken räckte över en katalog och bad mig leta efter prylen själv... Behöver jag säga att det blir kjell och co nästa gång!?

              
               Efter mycket om och men så hittade jag prylen...En liten present till en 
               kär vän fick också följa med hem från stan...

                                                 /sara

Kommentarer
Postat av: Parre

Det som är ännu värre inne på Clae Ohlsson är väl att när jag var där senast och skulle ha en scartsladd så hade personalen inte ens en aning om vad det var.. Tyckte jag var lite dåligt, och skrattretande faktiskt:)

2008-10-20 @ 14:01:28
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0