För ovanlighetens skull...

För ovanlighetens skull så är jag klädd i hyfsade-kläder-som-man-kan-visa-sig-offentligt-i trots att jag befinner mig i värsta sortens jobbhärva. De som känner mig vet nog att då jag ska iväg till jobbet så är det alltid, alltid mysbyxor och slapp urtvättad t-shirt som gäller och väl på plats så byts det om till de om möjligt ännu fulare arbetskläderna. Detta med undantaget då jag skall sitta i möte, då åker de "normala" kläderna på och ev lite spackel i ansiktet...

               
                    oroa er inte mysbyxorna åker på senare... ;)

                                                   /sara

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättefina kläder och jättesöt tjej. :D

2008-10-19 @ 01:39:44
URL: http://sandywasarockstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0