En stor dag för en liten tjej.

Måste bara få ägna ett inlägg åt en tjej som betyder så mycket för mig. Utan henne skulle jag fått växa upp med två bråkiga bröder. I och försäg hade det kanske inte varit så bråkigt för var nog trots allt hon och jag som hade dom största bråken.

Men i dag är det annolunda och just denna dag blir min söta syster 21 år. Fatta va tiden går, inte klokt. Speciellt inte när man börjar tänka på att det endast är 6 månader kvar tills man själv går över till närmare 30 sträcket.

        
Då: 18år                                                             Nu: 21år
Stort grattis sötnos

/Malin

Kommentarer
Postat av: Daniel

Grattis grattis :-)

2008-10-06 @ 12:43:49
Postat av: Rallyprinsessan

Haha vilken snygg bild från min 18års dag då. HAHA! Tack så jätte mycket bästaste syster :) Puss&Kram älskar dig<3

2008-10-06 @ 14:55:37
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0