En shopaholics återkomst!

Kan det vara så att jag har kravlat mig upp ur shopping-formsvackan nu? Jaja, det verkar som det iaf. Jag får nog börja att ha pepp-talk med min kompis Fia varje gång jag ska ned på stan. För jag ger all credit till henne eller ska jag säga skuld eftersom hon fick mitt shoppingkonto att börja magra igen!? ;) Man kan väl börja med att jag beklagade mig för Fia om att jag inte hittar något snyggt att shoppa längre. Då berättade Fia att hon ser massor av snyggt men avstår att shoppa, eftersom hon är på väg till gamla formen efter barnfödsel...Man kan väl kort och gott säga att hon fick mig att se ljuset igen, haha ;) Så det blev allt lite shopping:

 Glansig zip-jacka från gina tricot...

  Jag älskar ju tröjor med vintage-känsla och vanligtvis så brukar jag köpa tröjor från amplified eller junk food som kostar mer än 500 pix. Men nu har hm fått in budgetvarianter. Hade nog gärna slagit till på en David Bowie tröja också men jag lade band på mig själv.

 Gissa vad!? Jag hittade en kuvertväska nästan direkt på stan. Den stämmer in nästan helt och hållet på vad jag var ute efter.

 Lite påfyllning till min beautybox...

                                                                      /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0