Desperat hemmafru, eller ej?

I dag har energin sprudlat i mig, inte. Är så stressad för hur allt så gå på torsdag, att jag i dag har varit tvungen att göra saker hela tiden för att försöka få huvudet att tänka på annat bara för en liten stund. Nerverna är på helspänn och detta har i sin tur lett till att jag fått utbrott över småsaker som egentligen inte är något.
För att försöka lugna nerverna har jag sysselsatt mig med städning, diskning, tvättning och sist men inte minst brödbak.

Vad tycker ni, låter väldigt glamouröst eller hur? Ne jag vet, vem kan vara glamour drottning när mysbyxor är det enda som går igen, på grund av PMS.



Jag om 20 år?

/Malin

Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

Vad händer på Torsdag?

2008-10-14 @ 19:39:18
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0