bra vs dåliga...

Min kväll igår gick mest ut på att mäta bra vs dåliga saker...

Bra: Sjukt trevligt hemma hos P.
Dåligt:
Det gjorde sjukt ont att byta byta bandage på foten...

Bra: "reservation road" var en omskakande men bra film.
Dålig: var filmen "awake" där ända höjdpunkten var att se Hayden Christiansens snygga face...

Bra: Min supergenerösa bror lät meddela att det fanns en mycket dyr men fin present till mig, att hämta hemma hos våra päron.
Dåligt: Då jag fick veta ovanstående nyhet så blev jag så till mig, att jag kastade fel kvitto i sopphålet. Kvittot var mitt refillkvitto som jag skulle tanka mobilen med då jag avslutat samtalet. Snacka om att slänga pengarna i sjön...

               
                Så här såg gårdagkvällens förtäring ut...

                                                           /sara

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Vad kul att höra, jag kan bara säga desamma ;) Superkul var det!

2008-10-19 @ 11:18:45
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Parre

Attans surt det där med refillkvittot, men en sån där sak man ofta gör tyvärr..

2008-10-20 @ 08:18:14
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0