Window shopping

Visst är det synd om en när man är sjuk? Jag tycker i alla fall alltid synd om mig själv när minsta lilla tecken på sjukdom kommer.
Självklart hade jag en tycka synd om dag i går när jag låg hemma på soffan ensam.

Vad gör du när du tycker synd om dig själv?

Jag vet i alla fall det som fungerar allra bäst för mig.

1. Shopping
2. Goda ätbara saker
3. Bra sällskap
4. Något bra att titta på

Nummer 1&4 var dom saker jag i går valde att göra för att muntra upp mig själv lite.
Blev lite shopping från Forever21. Bland annat beställde jag hem en söt liten klänning att bära på julafton.
Vad det gäller punkt 4 kan man ju tolka den lite på olika sätt. I många lägen kan ju något bra att titta på vara en film, ett bra tv-program eller likande. Men igår var det inte så där jätte mycket bra på tv under dagen och inte heller fanns någon film jag var så där jätte sugen att titta på.
Vad kan då 4:e punkten inneburit?! Fönster shopping så klart. Fanns ju mängder av snygga saker hos Forever21. Bestämde mig dock till att begränsa beställningen till endast 2 saker. Vad det var får ni se när jag får hem sakerna till mig.
Ska nog även inom kort göra en ny beställning från Nellys för finns en hel del snyggt där just nu. Bland annat hittade jag den här:


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0