Vill ha pengar nu!!!

Det är synd om mig. Jag mår helt kass och har inte sovit mer än någon timme i dag heller. Ryggen har börjat värka och jag vill bara dö just nu.
Tror faktiskt mina öron får ta smällen sen när det kommer till att välja sitt jobb.
Nog om det nu det är synd om mig och det tycker alla. Den som inte tycker det vet inte vad jag genomlider ;)
Tänk er själva att ha i stortsett tomt på shoppinkontot, ha en resa till Stockholm bokad där pengar från sparkontot måste lånas för att kunna tröst shoppa. Livet är inte rättvist.

Finns så mycket jag vill ha och behöver få shoppa redan nu för att pigga upp mig själv.
Har i och försäg redan gjort en beställning på en jacka i dag men det är inte tillräckligt.

Nu får någon ta och komma hit med lite uppmuntring till mig, det här kan inte fortsätta på samma spår.

Mums minns ni denna godbit?
Det hade ju inte suttit fel om någon kom förbi med en sådan sötbakelse till mig.

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0