Värme nu!

Varför har jag skaffat mig en hund som vägrar vara inne. En stor årig sak som inte förstår att min jacka bara står emot kylan ett tag innan jag vill in och värma mig. En hund som tycker jag är helt galen för att jag inte rullar runt i snön och springer upp och ner för backarna.
Som säkerligen tänker tusen tankar om hur coco vi människor är som inte fattar att det blir varmare om vi gör som honom och gräver ner oss i snön för en snabb lunchtupplur.

Ni förstår säkert att jag pratar om Kapten, den hårliga besten som sitter och gnäller vid dörren. Försöker på alla sätt att öppna den igen redan efter någon minut inne i det varma gosiga huset.

Bild tagen av mamma igår

Vill någon komma och leka med mitt snömönster?
/Malin

Kommentarer
Postat av: Bitchy, Diva & Santa

Gud så söt :) Mina små har lite beslutångest om dom ska tycka om att vara ute i snön eller inte, dom tycker om snön, men inte kylan :)

Ha en bra kväll :)

2008-11-25 @ 18:14:03
URL: http://www.metrobloggen.se/bitchy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0