vampyrer är det...

Vampyrer är det nya svarta! Efter att ha slukat den första boken i twilight-serien så var jag ju självklart tvungen och veta fortsättningen, så igår inhandlades 2 böcker till i serien. Det slog mig då, att läsa böcker är ett ganska dyrt nöje, såvida man inte lånar dem på biblioteket. Och det är för mig uteslutet eftersom jag oftast inte orkar ta mig tillbaka med bäckerna i tid och då blir det dyr böter. Med andra ord så går det nog jämt ut...

                
                 kommer med varningstexten: vansinnigt beroendeframkallande!
                 ...no shit!

                                                    /sara

Kommentarer
Postat av: Malin

Den 4:e släps på svenska i mars 2009. Då vet jag vad vad två vampyrälskande romantiker gör ;)

2008-11-25 @ 13:25:35
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0