Vad ska man ta...

Ja då har ett svårt beslut uppstått. Vad ska lunchen innehålla i dag. Har i och försäg bara två val om jag inte vill ställa mig och laga allt från början.


Ska det bli tacos eller ska jag ta köttsoppan. Ska ju i och försäg äta båda sakerna men vilken ska bli lunch och vilken ska jag bära med till jobbet om några timmar.

Varför ska små saker bli till jobbiga val? Det är väl inget att fundera över utan bara att ta det ena tycker många, men där har ni fel. Så enkelt fungerar det inte i mitt liv.
Om jag tar tacos nu är ju den goda maten slut i kväll, men o andra sidan äter jag soppa nu får jag minst 4 burkar att bära med till jobbet för att slippa blanda ihop alla saker i en gägga. S
å hur gör jag nu då? Jag måste verkligen bestämma mig nu så att magen får något i sig snart.

Efter maten ska jag förresten återkomma till saken jag hittade i går och lovade att visa er i dag.

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0