Uttråkad och godisgalen

Jag ska mumsa vidare. Sitter och tittar på damernas storslalom och tror att klockan är massor. Är nämligen jätte trött och vill krypa ner i sängen men det är ajabaja. För somnar jag nu så lär jag vakna vid 4:00 och vara piggare än någonsin.

Men vad ska jag hitta på för att fördriva tiden då? Några förslag?
Har varit uppe på vinden och letat fram en adventsljusstake och en stjärna, mer hittade jag inte så får väl bli att köpa någon ny med men orkar inte tänka på det.
Städa vill jag inte för blä så tråkigt, det ska man väl inte behöva göra på en lördag?!

Nu vet jag det får bli samma slapparkväll som gårdagens, bara att denna gång har någon bakfull tröttis tagit min soffa så jag får nöja mig med fotöljen.

Denna tröttis ska mumsa på allt detta själv!

/Malin


Kommentarer
Postat av: Jennifer på Fashioncut

Nej men vad gott! Här är det popcorn och cola som gäller :(

Sv: Njae jag tyckte nog om hans röst första gångerna jag hörde den men nu det sista var den ju inte bra.

Synd om den stackars flickan hon skulle kanske behövt en ambulans :) Hoppas hennes vänner inte mobbar henne för det lilla utflippet bara :)

2008-11-29 @ 19:03:50
URL: http://fashioncut.blogg.se/
Postat av: pillan

jisses nu vart jag skapligt godis sugen men får ta det imorgon istället=)

2008-11-29 @ 21:03:40
URL: http://lovelybrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0