Tjejer kan också vara taskiga...

Tjejer kan också vara taskiga svin, tro det eller ej... Här har du exempel, åt dessa exempel vet jag dock inte om jag ska skratta eller gråta.
Så nu så försöker jag komma på vad som är det elakaste jag någonsin har gjort mot en kille
Och vi har en vinnare:

Det elakaste jag har gjort mot en kille: Det var för typ 2 år sedan, en kille som satt och sköt på en fest om hur "kär jag var i honom och bla, bla, bla" Saken var den att en av festdeltagarna var en nära vän till mig som skvallrade. Så på nästa fest så frågade jag svinet om inte han ville följa med mig hem, vilket han självklart ville. Utanför min ytterdörr så frågade jag igen om han även ville sova över, självklart så ville han även det. Resten av dialogen såg ut på följande sett:

jag: Okej, jag bara undrade. Godnatt!

han: Godnatt!? Men du frågade ju om jag ville...

jag: Ja, jag frågade om du ville, inte att du skulle få...

Så han fick allt traska hem kl 2 på morgonen i ett antal minusgrader. Payback is a bitch!

                
                   även i de lugnaste vatten...

                                                    /sara
                                                      

Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha, den var ganska kul ändå :-P Snopet för honom visserligen, men säkert kul för dig när du kommit innanför dörren :-D

2008-11-07 @ 12:18:55
Postat av: Parre

Haha! Vad bäst du är sara, den där dissen var nog en av de bästa! haha

2008-11-08 @ 07:57:05
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0