sushi hade varit perfekt...

God kväll, eller snarare godmorgon blir det ju för min del eftersom jag är relativt nyvaken. Jag håller just nu på och förbereder mig för dag två på jobbturnèn "jobba 30 timmar på en helg" Största problemet för mig i skrivande stund är att komma på vad fasiken jag ska ta med och äta. Något som går fort och inte behöver värmas, eftersom microvågsugnen på jobbet beslutade sig för att dö för några veckor sedan. Och vem orkar ställa sig och laga mat på nätterna? Iofs så kan ju en del arbetsplatser ha det som arbetsuppgifter, att nattpersonalen skall laga mat/baka. Men som tur är så har inte vi den regeln...
Åter till mitt matproblem...sushi hade varit perfekt! Men orka ge sig ut och jaga efter bra sushi-ställen nu, med min motivation så blir det nog smörgåsar för en hel tomtearmè som får följa med som matsäck till jobbet...

              
               
                                                 /sara


Kommentarer
Postat av: Daniel

En eller två burkar med majs vore nog gott...

2008-11-09 @ 01:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0