strandad knubbsäl...

Imorse (typ nyss) så hade jag lite svårt med att ta mig ur sängen. Och detta berodde inte på att jag satt uppe och tittade på reprisen av prison break kl 1.45 inatt (för det gjorde jag) inte heller att jag 6 av 7 dagar denna vecka kommer att befinna mig på jobbet... Nae, svårigheterna med att ta mig från liggandes på rygg i sängen till sittandes position låg helt enkelt i min mage. Min stora, vätskefyllda, pms mage gör livet underbart för mig i alla lägen, underbart att behöva ta i ända från tårna för att ta sig ur sängen- not! 
Så med största säkerhet så blir det mysbyxor och osminkat även för mig på personamötet idag. (se Malins föregående oros-inlägg, hihi ;) )

                 
                        bild: google

                                                 /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0