Sjukt konstiga tider...

Igår så var väldigt duktig, gick till sängs redan kl 22. Men till vilken nytta då? Vid kl 01 inatt så var jag klarvaken igen och likaså tycktes mina grannar vara i denna extremt lyhörda fastighet. (Pernilla undrade vad det var som lät så konstigt igår då vi tittade på tv igår. Det var någon granne som gjorde sina behov på toaletten...precis så lyhört är det där jag bor.) Låg kvar i sängen och vred på mig fram till kl 3 då jag gick upp och tittade lite på tv och åt ett par smörgåsar, för att sedan krypa tillbaka till sängen vid kl 4. Och här nedan så hör ni mitt mobillarm som väckte mig kl 8.30
Stenkul med ryckig sömn då man ska träffa chefen nu på morgonen samt jobba vaken natt.

                   
                 video: youtube

                                                    /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0