Sanningen nu alla!

Okej var det någon mer än jag som hade så förbannat lite att göra att dom satt och såg sanningens ögonblick.

Linda Rosing var med och skulle svara på frågan om hon någongång hade skrivit en positiv kommentar på sin egen blogg.
Svaret blev jag och hon tilla, det tror jag nog alla har gjort i i början av sitt bloggande.
Har du lämnat en anonym kommentar till dig själv för att verka poppis? Jag har då inte gjort det i alla fall.


Ha ha ja vad ska man säga om denna blondin.. Tyvärr ger svaren på vissa av frågorna i sanningens ögonblick bara en sak. Blondiner kanske är så tröga som dom verkar!
Opps insåg just att jag själv egentligen är blond...


/Malin

(Bild lånad här
)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0