pinsam formsvacka...

De som inte känner mig brukar oftast uppfatta mig som en kylig (och otrevlig) bitch med mycket skinn på näsan. Det är iaf vad jag fått höra. En del av de påstådda egenskaperna stämmer säkert, men har den senaste tiden kommit på en till egenskap som jag själv uppfattar som lite pinsam. Jag är romantiker! Vilket absolut inte går ihop med min image! Nu är jag dock inte den smörigaste sorten. Men vardags-romantik typ: att få stolen utdragen, dörrar som hålls upp etc. Det är en typ av romantiska vardags-gester, som går hem hos mig.
Denna pinsamma formsvacka upptäckte jag, då Malin och jag promenerade på söder i stockholm och upptäckte en liten spolad skridskobana mitt på torget. Väldigt new york-romantiskt om ni frågar mig. Skulle dock aldrig få för mig att snöra på mig skridskorna och göra mig till åtlöje inför hela södermalm...

                
                 denna syn triggade igång min romantiska sida...

                                                     /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0