Önska kan man alltid göra.

Personligen har jag redan massa saker jag ska önska. Men dom flesta är saker som jag med största sannolikhet inte kommer att få så får väl önska dom av Tomten i stället för av familjen.

Nu är det så att det endast är ca 6 veckor kvar till jul och detta innebär att jag måste ha in alla önskelistor nu för får jag dom inte snarast blir ni utan klappar.

Så vill du ha någon julklapp maila din önskelista till mig på [email protected]
Självklart får alla önska men ni som inte känner mig tillräckligt väl kan nog inte räkna med att få något.

Sen får ni inte glömma att göra en kopia av önskelistan och sända till denna man:

Bild lånad här

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0