Nu ska jag invänta PB...

Vill inte reta Sara för lider verkligen med henne. Missade Desperate housewives för      2 veckor sedan och det är pest, speciellt när man även jobbar söndagen då reprisen går.
Tyvärr äger jag inte ens en VHS så att jag kan spela in programmen om jag så skulle vilja, eller för att kunna glädja Sara. Har dock en inspelningsbar DVD men snälla någon hur fungerar den?!

I alla fall i kväll blir det Prison Break för mig, men i morgon och även på söndag blir det kvällsjobb och miss av Desperate housewives än en gång. Livet är tufft ibland.

Nu ska jag sätta mig i soffan och mysa med måndagsbilagan och invänta den spännande fortsättningen av PB


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0