maybe, maybe not...

Stora delar av eftermiddagen har gått åt till att sortera min utrivna sovrums-garderob i spara, maybe och maybe not-högar inför kommande veckans tvättning. Jag har fullkomligt misshandlat mina kläder den senaste tiden, efter allt för många klädpanik-tillfällen. Allt i garderoberna har vid flertalet tillfällen rivits ut på golvet för att sedan tryckas in igen och slå igen dörren, fort innan det ramlar ut igen. Detta har resulterat i att kläderna blivit skrynkliga och måste tvättas om. Så jag passade på att slå 2 flugor i en smäll och sortera upp rubbet i spara och kasta högar. Rent söndagsnöje-not!

               

                                       /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0