letar hotell...

Herregud, jag har gått runt och trott att det är fredag idag ända sedan jag vaknade. Det känns liksom som om det skulle vara fredag idag helt enkelt, eller så är det bara önsketänkande, haha. Nog pratat om min lediga, kommande helg. Just nu så sitter jag och öppnar post (mest räkningar, tyvärr) samt letar efter bra hotell i Stockholm. Hittills då jag bott i huvudstaden så har jag bott på Grand hotell, hotell stureplan, Rica hotell, hos brorsan ett par gånger samt ett skabbit hotell som jag inte minns vad det heter. Det hade iaf likt ett fängelse galler för fönstret och endast knäckebröd och gröt till frukost... Och det vet jag att jag inte vill vara med om igen. Så om ni vet några bra hotell med fantastiska frukostbuffeèr i stockholm så är det mer än välkommet...

                
                 givetvis så kom det bleka benet med på bild, igen! ;)
                                          
                                                 /sara


Kommentarer
Postat av: Pete

Gustav Vasa är riktigt prisvärt hotell och har sköna frukostar... bodde där sist jag var i Stockholm. Kanongoda våfflor ger stora plusspoäng!



vasa.html" rel="nofollow">http://www.bra-hotell.com/stockholm/gustavvasa.html

2008-11-17 @ 17:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0